Teď už máte stanovený cíl a na základě zpracované analýzy jste si ujasnili, jak na tom vaše firma skutečně je. Vyberte si nyní z toho, s čím jste v analýze nebyli spokojeni, co chcete v následujícím roce zlepšit, a napište si [klikněte zde…]
Když už víte, co je vašim cílem pro další rok, kam se chcete dostat, musíte si nejdřív ujasnit, z jakého bodu budete vycházet. Tím startovním bodem je právě aktuální stav vaší firmy, zamyslete se tedy, co funguje dobře a co hůř. [klikněte zde…]
Blíží se poslední čtvrtina letošního roku a brzy možná budete hodnotit, jak letošní rok proběhl, co se podařilo a co ne. Někteří z vás se již začnou zamýšlet i nad rokem příštím a nad tím, jakým směrem budou chtít v příštím roce [klikněte zde…]
Jste to opravdu vy? Jak často se ve shonu pracovního dne, týdne nebo roku zamýšlíte nad tím, jak vaše firma funguje? Zda směřuje tam, kam chcete? Zda jste s výsledky spokojeni? Aby vaše firma prosperovala, musíte totiž řídit nejenom chod jednotlivých [klikněte zde…]